Atrakcyjne ceny. Zadzwoń teraz
Tel: 504480626

§ 11

Reklamacja i gwarancja

     

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

  2. Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na jednej z podstron Sklepu.

  3. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m. in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

  4. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany drogą e-mail przez Sprzedawcę.

  5. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie. Sprzedawca dołączy też kartę gwarancyjną do sprzedanego Produktu.

       6. Koszty za zwrot towaru ponosi kupujący.

  

Reklamacje:

  1. Reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas transportu, będą rozpatrywane tylko w momencie otwarcia paczki w obecności pracownika Poczty Polskiej lub Kuriera. Warunkiem przyjęcia jest spisanie protokołu reklamacyjnego w obecności pracownika Poczty Polskiej lub Kuriera.

  2. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze sklepem medlight.pl, po czym reklamowany towar powinien być wysłany pod adres korespondencyjny widoczny w lewym górnym rogu na otrzymanej kopercie (lub zapytaj o adres sprzedawcy).

  3. Sklep ma 14 dni na podjęcie decyzji i poinformowanie Kupującego o sposobie rozwiązania reklamacji.

  4. W przypadku uznania reklamacji zakupiony towar podlega naprawie, wymianie lub zwrotowi pieniędzy.

  5. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji zakupiony towar jest odsyłany z powrotem do Kupującego.

       6. Koszty za wysyłkę towaru ponosi kupujący.

  

Wzór

  

 

Każdy zakupiony produkt ma określony okres gwarancji nadany przez producenta Zepter.

  

Karta Gwarancyjna - kliknij tutaj

      

                                                      

   

 

Serwis oraz Biuro Regionalne należą do firmy Zepter International Poland Sp. z o.o

ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa

  

   

  

UWAGA

   

Zgłaszasz nam telefonicznie problem zakupionego produktu tylko u nas w medlight.pl

lub za moim pośrednictwem Sylwia Chochół (Śliwa) / dawniej : produktyzepter.pl,

   

a procedurą przekazania do autoryzowanego serwisu / naprawy zajmujemy się my.

Tylko w ten sposób zostanie uwzględniona naprawa reklamacyjna w serwisie głównym producenta Zepter / Bioptron w Sochaczewie.

      

Zadzwoń   Tel: 504 480 626

  

         

Pomoc w serwisie i naprawie produktów Zepter  

   

Jestem przedstawicielem i menadżerem sprzedaży w firmy Zepter od wielu lat.

Zapraszam osoby zainteresowane do kontaktu telefonicznego  w celu uzyskania informacji odnośnie naprawy produktów Zepter oraz Bioptron.

Zapewniam fachową pomoc i udzielę Ci informacji jak przekazać uszkodzony sprzęt do serwisu centralnego firmy Zepter.

    

     

Możesz zamówić u nas części zamienne ( tylko oryginalne) - np. filtry wymienne do oczyszczaczy wody i powietrza, a oraz inne akcesoria serwisowe.

Znajdziesz również w menu w zakładkach >> AKCESORIA <<

  

  

  

    

Udzielam bezpłatnie przeglądy urządzeń Zepter i Bioptron w dogodnym dla Ciebie terminie.

    

  

   

Polerowanie i szlifowanie garnków

Jesli posiadasz kilkunastoletnie garnki i patelnie, a chciałbyś, żeby znow wyglądały jak nowe.

 

Dzięki odpłatnej usłudze możesz oddać do polerowania naczynia i będą wyglądać jak nowe.

Możesz również oddać do polerowania pozostałe produkty ze stali Zepter ( nie mogą być URA), takich jak choćby sztućce, tace, durszlaki, czajniki, wazy i patery.

     

      

Naprawa garnków Zepter

Jeżeli odpadła Ci śrubka z termokontyrolerem, skrzywiły się uchwyty lub ranty, albo masz wgniecenia lub przypaleniznę na naczyniach. Zadzwoń koniecznie.

Informacje oraz ceny usług polerskich, naprawy produktów świadczonych przez serwis główny Zepter uzyskać możesz telefonicznie

    

 ___________________________________________

Medlight Sylwia Chochół

Tel: 504 480 626

e-mail: sklep@medlight.pl