Kupisz w niższej cenie. Zadzwoń teraz
Tel: 504480626

W sklepie masz do wyboru różne formy płatności np.:

  

- Przelew tradycyjny

Jeśli w zamówieniu wybrany został przelew tradycyjny, po złożeniu zamówienia wysłany będzie mail zawierający dane potrzebne do dokonania przelewu. Należy wpisać numer zamówienia w tytule przelewu. Po zaksięgowaniu przelewu, zamówienie będzie natychmiast przekazane do pakowania. Zaksięgowanie pieniędzy może potrwać do 12 godzin w dniach roboczych.

    

Posiadacz rachunku:

Medlight Sylwia Chochół, Osiek 119A, 32-300 Olkusz  NIP 7343204071

  Numer Konta: 45 1140 2004 0000 3802 7726 2312

Możesz nas sprawdzić na białej liście VAT/Numer konta https://www.podatki.gov.pl/wykaz-podatnikow-vat-wyszukiwarka

  

- Płatność PayU / Raty

Jeśli w zamówieniu wybrany został PayU w systemie po złożeniu zamówienia następuje przekierowanie do serwisu PayU, następnie do serwisu transakcyjnego banku. Po zalogowaniu się Klient otrzymuje gotowy do zaakceptowania formularz przelewu z odpowiednią kwotą, tytułem przelewu i danymi odbiorcy. Po zaakceptowaniu przelewu, Klient powraca na strony internetowe sklepu.
Zaksięgowanie pieniędzy może potrwać od kilku minut do kilku godzin w dniach roboczych.

  

   

  

- Płatność BLIK / również w twojej aplikacji BLIK na telefon : 504 480 626

Jeśli w zamówieniu wybrany został BLIK w systemie payu.pl, po złożeniu zamówienia następuje przekierowanie do serwisu payu.pl, następnie do serwisu transakcyjnego banku. Po zalogowaniu się Klient otrzymuje gotowy do zaakceptowania formularz przelewu z odpowiednią kwotą, tytułem przelewu i danymi odbiorcy. Po zaakceptowaniu przelewu, Klient powraca na strony internetowe sklepu.
Zaksięgowanie pieniędzy może potrwać od kilku minut do kilku godzin w dniach roboczych.

Więcej informacji znajduje się na stronie https://www.payu.pl/metody-platnosci

- Twisto - PayU Płacę póżniej do 30 dni

Z Twisto PayU płacisz później po swojemu do 30 dni. Zapłacisz jednym kliknięciem w naszym sklepie. Bez dodatkowych formalności. Możesz sprawdzić zamówiony produkt, zanim pieniądze opuszczą Twoje konto. Jeśli go zwrócisz - nie płacisz.

 

 

 

- Płatność kartą płatniczą

Jeśli w zamówieniu wybrana została płatność kartą płatniczą, po złożeniu zamówienia następuje przekierowanie do serwisu przelewy24.pl, następnie do systemu autoryzacji kart płatniczych. Po zaakceptowaniu płatności, Klient powraca na strony internetowe sklepu. Zaksięgowanie pieniędzy następuje w trybie natychmiastowym.

    

 

 

Jeśli w zamówieniu wybrany został ePrzelew w systemie payu.pl, po złożeniu zamówienia następuje przekierowanie do serwisu payu.pl, następnie do serwisu transakcyjnego banku. Po zalogowaniu się Klient otrzymuje gotowy do zaakceptowania formularz przelewu z odpowiednią kwotą, tytułem przelewu i danymi odbiorcy. Po zaakceptowaniu przelewu, Klient powraca na strony internetowe sklepu.
Zaksięgowanie pieniędzy może potrwać od kilku minut do kilku godzin w dniach roboczych.

  

- Płatność przy odbiorze kurierowi DPD, Paczkomaty InPost lub pracownikowi Poczty Polskiej 

 

   

- Płatność RATY na 10 miesięcy za 0% na telefon

 

    

 

Zadzwoń do nas w celu sprawdzenia zdolności swojej zdolności kredytowej i po prawidłowej weryfikacji przez Bank autoryzacji tego kredytu za 0% na 10 miesięcy. Bank wysyła Ci umowę w zaszyfrowanym pliku pdf, a pierwsza płatność ratalna do 31 dni. Zawsze kredyt można wcześniej spłacić bez żadnych kosztów. jeśli masz pytania to zadaj nam w czasie sprawdzania i autoryzacji kredytu dla Ciebie.

 

 

Pamiętaj, że w razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Więcej informacji  TEL 504 480 626