Kupisz w niższej cenie. Zadzwoń teraz
Tel: 504480626

Każdy zakupiony produkt ma określony okres gwarancji nadany przez producenta Zepter.

Karta Gwarancyjna - kliknij tutaj

                                           

Serwis oraz Biuro Regionalne należą do firmy Zepter International Poland Sp. z o.o ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa

  

UWAGA

 

Zgłaszasz nam telefonicznie problem zakupionego produktu u nas w

medlight.pl (produktyzepter.pl)

lub za moim pośrednictwem na prezentacji domowej lub w biurze

lub za moim pośrednictwem Sylwia Chochół (panieńskie Śliwa) / dawny adres www : produktyzepter.pl,

 

a całą procedurą przekazania do autoryzowanego serwisu / naprawy zajmujemy się my.

Tylko w ten sposób zostanie uwzględniona naprawa reklamacyjna w serwisie głównym producenta Zepter / Bioptron w Sochaczewie.

     

Zadzwoń   Tel: 504 480 626

       

  

Udzielam bezpłatnie przeglądy urządzeń Zepter i Bioptron w dogodnym dla Ciebie terminie.

   

                                                                                                    

   

Jestem przedstawicielem i menadżerem sprzedaży w firmy Zepter od wielu lat.

Zapraszam osoby zainteresowane do kontaktu telefonicznego  w celu uzyskania informacji odnośnie naprawy produktów Zepter oraz Bioptron.

Zapewniam fachową pomoc i udzielę Ci informacji jak przekazać uszkodzony sprzęt do serwisu centralnego firmy Zepter.

   

   

Możesz zamówić u nas części zamienne ( tylko oryginalne) - np. filtry wymienne do oczyszczaczy wody i powietrza, a oraz inne akcesoria serwisowe.

Znajdziesz również w menu w zakładkach >> AKCESORIA <<

   

 

  

Polerowanie i szlifowanie garnków

Jesli posiadasz kilkunastoletnie garnki i patelnie, a chciałbyś, żeby znow wyglądały jak nowe.

 

Dzięki odpłatnej usłudze możesz oddać do polerowania naczynia i będą wyglądać jak nowe.

Możesz również oddać do polerowania pozostałe produkty ze stali Zepter ( nie mogą być URA), takich jak choćby sztućce, tace, durszlaki, czajniki, wazy i patery.

    

     

Naprawa garnków Zepter

Jeżeli odpadła Ci śrubka z termokontyrolerem, skrzywiły się uchwyty lub ranty, albo masz wgniecenia lub przypaleniznę na naczyniach. Zadzwoń koniecznie.

Informacje oraz ceny usług polerskich, naprawy produktów świadczonych przez serwis główny Zepter uzyskać możesz telefonicznie

  

 ___________________________________________

Medlight Sylwia Chochół

Tel: 504 480 626

e-mail: sklep@medlight.pl