Każdy zakupiony produkt ma określony okres gwarancji nadany przez producenta Zepter.

Zgłaszasz nam telefonicznie problem zakupionego produktu u nas w medlight.pl
lub za moim pośrednictwem (Sylwia Chochół / dawniej nazwisko: Śliwa),
a całą procedurą przekazania do autoryzowanego serwisu/naprawy zajmujemy się my.
Tylko w ten sposób zostanie uwzględniona naprawa reklamacyjna w serwisie producenta Zepter / Bioptron
Przyjedzie do Ciebie kurier DPD i odbierze dobrze zapakowany produkt do serwisu (dołącz kopię faktury zakupu u nas)
Jedyny punkt serwisowy Produktów Zepter International Poland Sp. z o.o. i Bioptron znajduje się w Sochaczewie.
Naprawione urządzenie wraca następnie przesyłką kurierską DPD do właściciela na podany przez ciebie adres telefonicznie.
________________________________________________________
Jeżeli nie masz kontaktu z osobą u której kupowałeś/aś, a masz problem z produktami Zepter / Lampą Bioptron lub nie jesteś pewny jego działania, to koniecznie do nasz zadzwoń. Zawsze chętnie pomogę w razie jakichkolwiek problemów. Każdego klienta traktuję w indywidualny sposób, nieszablonowo.
___________________________________________
Medlight Sylwia Chochół
Tel: 504 480 626
e-mail: sklep@medlight.pl