Atrakcyjne ceny. Zadzwoń teraz
Tel: 504480626

Każdy zakupiony produkt ma określony okres gwarancji nadany przez producenta Zepter.

Karta Gwarancyjna - kliknij tutaj

  

      

Zgłaszasz nam telefonicznie problem zakupionego produktu u nas w medlight.pl

lub za moim pośrednictwem (Sylwia Chochół / dawniej nazwisko: Śliwa),

 

a całą procedurą przekazania do autoryzowanego serwisu/naprawy zajmujemy się my.

Tylko w ten sposób zostanie uwzględniona naprawa reklamacyjna w serwisie producenta Zepter / Bioptron

  

Przyjedzie do Ciebie kurier DPD i odbierze dobrze zapakowany produkt do serwisu (dołącz kopię faktury zakupu u nas)

Jedyny punkt serwisowy Produktów Zepter International Poland Sp. z o.o. i Bioptron znajduje się w Sochaczewie.

  

Naprawione urządzenie wraca następnie przesyłką kurierską DPD do właściciela na podany przez ciebie adres telefonicznie.

________________________________________________________

 

Jeżeli nie masz kontaktu z osobą u której kupowałeś/aś, a masz problem z produktami Zepter / Lampą Bioptron lub nie jesteś pewny jego działania, to koniecznie do nasz zadzwoń. Zawsze chętnie pomogę w razie jakichkolwiek problemów. Każdego klienta traktuję w indywidualny sposób, nieszablonowo.

 ___________________________________________

Medlight Sylwia Chochół

Tel: 504 480 626

e-mail: sklep@medlight.pl